Vrácení, výměna, reklamace. Potřebujete nám zboží vrátit ve 14 denní lhůtě nebo reklamovat zboží? Postupujte prosím podle následujících instrukcí. Vše vyřídíme co nejdříve. Vaše spokojenost je pro nás důležitá. Výměna a vrácení zboží. Při uzavření kupní smlouvy na dálku (např. tedy nákup v internetovém obchodě), má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Výměnu či vrácení zboží, můžete vyřídit osobně na naší pobočce ve Šternberku nebo zaslat zboží na adresu Martin Král, Hlavní náměstí 14, Šternberk, 78501.
Vždy prosím dodržte tento postup:

  1. Zboží vracejte prosím bez známek užívání, čisté, pokud možno v původním obalu (i s visačkami identifikujícími zboží, dokumentací a veškerým dalším příslušenstvím).
  2. Budete-li chtít na pobočce zboží vyměnit za jiné, odešlete nejdříve na požadované zboží objednávku přes eshop. Pak počkejte na informaci z pobočky, že je zboží připraveno a na pobočku přineste špatně vybrané zboží, které vám zde vyměníme.
  3. Na pobočku s sebou vezměte kupní doklad (prodejku či fakturu).
  4. Pokud zboží posíláte zpět, připojte vždy průvodní dopis - vytiskněte a vyplnte připarvený formulář, nebo dopis napište ručně a vyplňte požadované údaje uvedené ve formuláři.
  5. Formulář k vytištění


Při vrácení veškerého objednaného zboží, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, včetně účtované ceny za dopravu. Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vraceny. Při odstoupení od smlouvy jsou podle zákona účtovány skutečně vynaložené náklady spojené s výměnou či vrácením zboží. Pokud požadujete vrácení peněz složenkou, je skutečně vynaloženým nákladem poplatek za složenku dle platného ceníku České pošty. V případě vracení peněz převodem, není účtován žádný poplatek. Uvádějte tedy prosím raději číslo účtu. Žádné další poplatky nejsou účtovány. Pokud vyměňujete zboží za jiné, je skutečně vynaloženým nákladem dopravné 69 Kč. Pokud si s výměnou zboží nevíte rady, zavolejte na +420 603836075, nebo napište na dogscat@post.cz. Záruka na chovatelské potřeby je poskytována zákonem stanovená záruční doba 24 měsíců (kromě zákonem stanovených výjimek - týká se především krmiv). Reklamace ačkoliv prodáváme pouze prvotřídní zboží, jako u každého obchodníka se Vám může se stát, že bude nutné zboží reklamovat. Pokud se rozhodnete reklamovat u nás zakoupené zboží, kontaktujte nás na telefonu +420 603836075, nebo emailem (je třeba uvést Vaše jméno, číslo kupního dokladu - faktury a název reklamovaného zboží). Dohodneme s Vámi další postup. Zákazník je povinen reklamaci nahlásit neprodleně po zjištění vady zboží a po obdržení instrukcí z naší strany reklamované zboží neprodleně odeslat k nám, pokud bude odeslání reklamovaného zboží požadováno. Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování v případě vrácení peněz za zboží provádí dodavatel).